Overslaan naar belangrijkste inhoud

1 min read

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken

Door Nicole Saunders, Manager, Community Engagement

Laatst gewijzigd 4 juli 2019

Voor groeiende bedrijven wordt het steeds lastiger om alle vragen aan de klantenservice effectief af te handelen. Geef je teams de juiste tools om ze te helpen met bepaalde bedrijfsprocessen, zoals veelgestelde vragen afhandelen via FAQ-pagina’s, aanvragen routeren naar de juiste agent, klanten accurate en snelle antwoorden bieden en complexe aanvragen beheren op een overzichtelijke, eenvoudige manier.

Als je meer klanten krijgt, zal je team moeten meegroeien met de toenemende vraag. Dit mag niet ten koste gaan van de snelheid en kwaliteit die belangrijk zijn voor een goede klantenservice.

Het ontwikkelen van een effectieve klantenservice is dus essentieel.

In deze gids vind je meer informatie over:

De definitie van workflow

  • Alle bedrijven hebben vaste procedures om taken uit te voeren. Deze procedures zijn gebaseerd op ervaring en manieren die het beste werken voor het bedrijf.

Belang van workflow voor de klantenservice

  • Een bewuste en ruim van te voren ingeplande poging om de bestaande processen optimaal op te schalen, brengt enkele belangrijke voordelen met zich mee.

5 stappen om procedures te verbeteren

  • Deze 5 stappen helpen je nieuwe procedures te ontwikkelen en taken te automatiseren, zodat agenten zo productief mogelijk zijn en klanten zo min mogelijk in de wachtrij blijven.

Klik hier om de gids te lezen.

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community

Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

Artikel
4 min read

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Infographic
1 min read

Help klanten zichzelf te helpen met kunstmatige intelligentie

Met de verschillende manieren waarop klanten contact opnemen met support, zoals e-mail, bellen en live chatten,…

Artikel
5 min read

7 manieren om je agentencapaciteit te verbeteren

Als je agenten voortdurend tussen kanalen schakelen en niet in staat zijn om in realtime te…