Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic

Het is tijd om in gesprek te gaan met je klanten

Een eenmalige ticketoplossing tussen supportagents en klanten is een overblijfsel uit het verleden. De klanten van tegenwoordig zijn op zoek naar persoonlijke en authentieke gesprekken met agents, waardoor bedrijven hun benadering van klantenservice moeten overdenken. Ondanks dat bedrijven in de Benelux het belang van conversationele service erkennen bij het opbouwen van duurzame klantrelaties, lopen veel van hen nog steeds achter.

Door Lilia Krauser, EMEA Content Specialist

Laatst gewijzigd 26 mei 2022

Verwante verhalen

Artikel
5 min read

Hoe bereken je het retentiepercentage?

Klanten blijven alleen terugkomen als je hun verwachtingen eerbiedigt en overtreft. Uit onderzoek van Rare Consulting…

Artikel
4 min read

Hoe meet je klantloyaliteit

Trouwe klanten zijn de fijnste klanten, dat weet iedere ondernemer. Geen wonder dus dat je graag…

Artikel
3 min read

Hoe breng je een customer journey in kaart?

Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…

Artikel
7 min read

Empathie als motor achter betere producten

Onze klanten zijn nog nooit zo goed te doorgronden geweest. We hebben toegang tot eindeloze gegevenssets…