Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic

Het ondersteunen van je agents is de sleutel tot het realiseren van bedrijfsgroei

Door de toenemende digitale interactie, zijn agents nu bij de hele customer journey betrokken, vanaf het moment dat het product wordt ontdekt tot de aankoop ervan en ver daarna. Aangezien dit meer tijd vergt en het aantal verzoeken toeneemt, neemt ook het risico op een burn-out van agents in de Benelux toe, omdat bedrijven niet genoeg investeren in de ondersteuning van hun serviceteams.

Door Lilia Krauser, EMEA Content & Communications Specialist

Laatst gewijzigd 21 maart 2022

Verwante verhalen

Artikel
7 min read

Creatieve manieren om met collega's op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)

Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.

Artikel
9 min read

Ontdek hoe CX-leidinggevenden beter agile kunnen werken

Agile was ook vóór 2020 al een modewoord, met name in grillige branches waarin trends en technologieën continu veranderen en bedrijven haarscherp moeten blijven

Artikel
5 min read

De zakelijke voordelen van je medewerkers ondersteunen

            Het is geen geheim dat de werkplek het afgelopen jaar behoorlijk is veranderd.

Artikel
4 min read

De belangrijkste factoren om een interne helpdesk te beheren

Deze tips voor het beheren van een interne helpdesk kunnen bijdragen aan realistische verwachtingen bij medewerkers en gebruikers ten aanzien van de reactietijden van je helpdesk.