Artikel • 2 min read
Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center
In de wereldmarkt voor klantenservicesoftware is Zendesk wederom bekroond als leider in het Magische kwadrant van Gartner in 2018 voor het CRM Customer Engagement Center.
Elk jaar voert Gartner een grondige analyse uit van serviceproviders in de wereld van de klantenservice en supporttoepassingen. Wij zijn van mening dat het rapport Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center waardevolle informatie bevat voor bedrijfsleiders die op zoek zijn naar technologische oplossingen om contact te zoeken en onderhouden met hun klanten.
Zendesk wordt wederom genoemd in het leiderschapskwadrant van het rapport van 2018. Wij beschouwen dit als een afspiegeling van het succes van onze 125.000 klanten, waaronder onze zakelijke klanten zoals Airbnb, Tesco en de University of Tennessee. Alleen al het afgelopen jaar hebben wij enkele opmerkelijke mijlpalen gerealiseerd, waaronder de introductie van zelfservicefuncties die zijn gebaseerd op kunstmatige intelligentie en een omzet van meer dan $ 500 miljoen. Naarmate ons klantenbestand blijft groeien, blijven wij ernaar streven een dynamische leverancier te zijn voor bedrijven die een uitzonderlijke klantervaring verwachten.
Het rapport 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center kunt u tijdelijk gratis downloaden. Lees het volledige rapport als PDF, dan weet u:
Hoe Gartner het huidige ecosysteem van CEC-technologieën ziet
Wat overwegingen van bedrijven zijn om CRM- en CEC-technologieën te implementeren
Welke mogelijkheden leveranciers hebben om te voorzien in de behoeften van de CEC’s van nu
Hoe Gartner-analisten Zendesk vergelijken met andere technologieën en serviceproviders
Gartner steunt geen enkele leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Deze grafiek is door Gartner, Inc. gepubliceerd als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet worden beoordeeld binnen de context van het gehele document. Het document van Gartner is op aanvraag verkrijgbaar bij Zendesk.