Messaging-software
Bied waardevolle gesprekservaringen
Bied direct hulp op je website, mobiele apps, social en zakelijke kanalen
Volledig oplossing voor messaging
Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn
Klanten verwachten uitmuntende service via alle kanalen. Met Messaging kun je eenvoudig gepersonaliseerde en betrokken interacties hebben, zonder het zware werk. Het is voorzien van ingebouwde automatisering en AI, zodat je meer klanten kunt bedienen, en deze kan volledig worden aangepast aan je behoeften.
Bots
Bied 24/7 support
Ondersteun je agents door veelvoorkomende vragen op te laten vangen door Zendesk bots. Ze geven 24/7 direct antwoord via al je servicekanalen, zodat klanten nooit hoeven te wachten.
Web-, mobiele, sociale en zakelijke kanalen
Blijf verbonden via alle kanalen
Voeg messaging toe aan je website, mobiele app, populaire sociale kanalen als WhatsApp en Facebook en zakelijke productiviteitstools als Slack. Zo kun je snel support bieden aan klanten, zakelijke partners en werknemers.
Workspace voor agents
Alle interacties op één plek
Klantgesprekken en informatie zijn verzameld op een centrale Workspace, zodat agents over alle benodigde tools en klantcontext beschikken om gepersonaliseerde service te verlenen via elk kanaal.
Tools voor maatwerk
Maak messaging je eigen
Wees je klanten een stap voor met meldingen op WhatsApp en sms die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.
“Messaging maakte een enorm verschil door asynchrone communicatie te bieden die altijd beschikbaar is. Nu is het mogelijk om de klant te bereiken waar deze zich bevindt via onze website en kanalen.”
Aja Varney
Director of Global Customer Engagement bij Spartan Race
78%
Tickets die met één interactie afgehandeld worden
+90%
CSAT
+46%
Toename van selfservice
+40%
Toename van het aantal helpcenterweergaven