Overslaan naar belangrijkste inhoud

Messaging-software

Bied waardevolle gesprekservaringen

Bied direct hulp op je website, mobiele apps, social en zakelijke kanalen

Messaging screenshot

Volledig oplossing voor messaging

Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn

Klanten verwachten uitmuntende service via alle kanalen. Met Messaging kun je eenvoudig gepersonaliseerde en betrokken interacties hebben, zonder het zware werk. Het is voorzien van ingebouwde automatisering en AI, zodat je meer klanten kunt bedienen, en deze kan volledig worden aangepast aan je behoeften.

  • Loyaliteit

    Ontwikkel en versterk klantrelaties door tijdig te reageren met de juiste context.

  • Snelheid

    Geef klanten de mogelijkheid meer zelf te doen met behulp van bots en integraties, waarbij agents alleen bijspringen wanneer nodig.

  • Personalisering

    Zet klantgegevens in om waardevolle, interactieve gesprekken te voeren, afgestemd op de behoeften van de klant.

Bots

Bied 24/7 support

Ondersteun je agents door veelvoorkomende vragen op te laten vangen door Zendesk bots. Ze geven 24/7 direct antwoord via al je servicekanalen, zodat klanten nooit hoeven te wachten.

Web-, mobiele, sociale en zakelijke kanalen

Blijf verbonden via alle kanalen

Voeg messaging toe aan je website, mobiele app, populaire sociale kanalen als WhatsApp en Facebook en zakelijke productiviteitstools als Slack. Zo kun je snel support bieden aan klanten, zakelijke partners en werknemers.

Workspace voor agents

Alle interacties op één plek

Klantgesprekken en informatie zijn verzameld op een centrale Workspace, zodat agents over alle benodigde tools en klantcontext beschikken om gepersonaliseerde service te verlenen via elk kanaal.

Tools voor maatwerk

Maak messaging je eigen

Stylized screenshot: tickets created by month
Stylized screenshot: dashboard charts
Stylized screenshot: dashboard customization
Stylized screenshot: tickets created by month

Wees je klanten een stap voor met meldingen op WhatsApp en sms die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.

Stylized screenshot: dashboard charts
Stylized screenshot: dashboard customization
Spartan Race logo
“Messaging maakte een enorm verschil door asynchrone communicatie te bieden die altijd beschikbaar is. Nu is het mogelijk om de klant te bereiken waar deze zich bevindt via onze website en kanalen.”

Aja Varney

Director of Global Customer Engagement bij Spartan Race

78%

Tickets die met één interactie afgehandeld worden

+90%

CSAT

+46%

Toename van selfservice

+40%

Toename van het aantal helpcenterweergaven

Klantenservice is moeilijk. Zendesk maakt het makkelijker.