Overslaan naar belangrijkste inhoud

Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX

Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.

Houten blokken met verschillende vormen en kleuren, lukraak gerangschikt

Als bedrijven een naadloze klantervaring willen bieden, hebben ze een gespreksgericht CRM-systeem nodig, waardoor ze gemakkelijk hun systemen aan elkaar kunnen koppelen, zodat gegevens en werk automatisch worden afgehandeld. Bedrijven moeten vaak echter kiezen tussen kant-en-klare oplossingen die niet bij hun bedrijf passen en oplossingen op maat, die duur en tijdrovend zijn.

Zendesk bewandelt de gulden middenweg.

Dankzij conversational data orchestration kun je aangepaste koppelingen maken tussen Zendesk en externe systemen. Je kunt bedrijfslogica toepassen en onmiddellijk reageren op activiteiten van klanten en bedrijfsprocessen met dynamische workflowautomatisering.

Conversational data orchestration is een set voorgebouwde middleware voor ontwikkelaars, die mogelijk wordt gemaakt door Zendesk Integration Services. Het biedt bedrijven een meer uniform klantbeeld en klanten een rijkere, meer gepersonaliseerde ervaring.

Download de factsheet voor een snel overzicht van algemene use cases voor je bedrijf.

Een korte introductie

Houten blokken met verschillende vormen en kleuren, lukraak gerangschikt