Het draaiboek voor kostenbeheersing met AI
De voor CX ontwikkelde AI zorgt voor kostenbeheersing en tevreden klanten.
Ons draaiboek voor kostenbeheersing met AI staat boordevol praktijkvoorbeelden van hoe bedrijven CX-tools gebruiken om hun doelen te behalen. Toenemende concurrentie, veranderende marktomstandigheden en stijgende kosten – en toch wordt er van klantenserviceteams verwacht dat ze uitstekende ervaringen bieden met minder middelen. Wij geloven dat speciaal voor CX ontwikkelde AI de last van je serviceteam kan verlichten, om zo deze uitdagingen succesvol aan te gaan.
Dankzij AI konden sommige bedrijven:
het ticketvolume met 35% verminderen
de verwerkingstijd met 40% reduceren
$1,3 millioen aan kosten besparen
In dit uitgebreide draaiboek
In dit gratis draaiboek ontdek je:
hoe je inbound support met AI kunt verminderen en toch uitstekende service blijft leveren
hoe je de productiviteit van agents verhoogt, zonder extra personeel
hoe je flexibel blijft in tijden van veranderingen en onzekerheid
Klaar om aan de slag te gaan? Download het draaiboek vol inzichten van experts en best practices om met AI kosten te beheersen. Je vindt er orignele data, praktijkvoorbeelden van acht klanten en drie verschillende usecases voor AI in de klantenservice. AI geniet grote belangstelling, maar we weten dat niet alle AI hetzelfde is. Klik hieronder voor de gratis gids en ontdek meer over voor CX ontwikkelde AI en hoe je die kunt inzetten om kosten te beheersen.