Overslaan naar belangrijkste inhoud

Introductie van 's werelds meest complete CX-oplossing voor het AI-tijdperk

Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in plaats van de oude en dure callcentertechnologie. Bijna twintig jaar later gaan we de sector opnieuw ontwrichten, deze keer met AI. Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in plaats van de oude en dure callcentertechnologie. Bijna twintig jaar later gaan we de sector opnieuw ontwrichten, deze keer met AI.

Keuze van de redactie

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.

Best practices

2 min read

Spotlight op succes: We prijzen de winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023

Ontdek de verhalen achter het succes van onze diverse winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023.

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

5 min read

Zo creëer je de perfecte weergave voor je app op de Marketplace

Door je weergave te optimaliseren, kun je niet alleen het aantal gebruikers van je app verhogen, maar er ook de juiste klanten voor vinden. Hier zijn een aantal manieren om je te onderscheiden.

Artikel
2 min read

Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid

Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.

Branches

Artikel
4 min read

Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen

In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…

Artikel
2 min read

Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk

Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.

3 min read

Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen

Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.

Artikel
3 min read

Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie

Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…

Tools

Artikel
15 min read

Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen

Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.

Artikel
13 min read

Wat is een salestrechter? Strategieën om er een te maken (+ voorbeelden en sjablonen)

Een salestrechter is onmisbaar om inzicht te krijgen in je salesstrategie. Ontdek hoe een salestrechter werkt en hoe je er een kunt bouwen om je conversies te verhogen.

Artikel
17 min read

30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten

Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.

Artikel
23 min read

Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips

Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.

Inzichten van leidinggevenden

Artikel
4 min read

Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen

We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…

Artikel
5 min read

De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…

Artikel
4 min read

Waarom de toekomst van crypto op CX steunt

Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Artikel
6 min read

COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten

Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…

Handleidingen, onderzoek en meer

Optimaliseer je serviceactiviteiten met Zendesk AI

Discover how you can use Zendesk AI to optimize your customer service operations.

Automatiseer je klantenservice-ervaringen met Zendesk AI

Onze driedelige serie one-pagers gaat dieper in op waarom investeren in AI cruciaal is voor moderne bedrijven en laat zien hoe het een revolutie kan teweegbrengen in de klantenservice, de tevredenheid kan verbeteren en ongeëvenaarde efficiëntie kan stimuleren.

De kwantificeerbare impact van Zendesk AI

Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.

De nieuwste verhalen

Wat is een chatbot? Betekenis, voordelen en meer

Wat is een chatbot? Een chatbot is een soort conversationele AI die bedrijven inzetten om klantinteracties…

Zo ontwikkel je een aanbevelingsprogramma voor klanten in 2024 (+ sjablonen)

Met aanbevelingsprogramma’s voor klanten kun je je doelgroep uitbreiden en blijvende inkomsten genereren. Ontdek hoe je zo’n programma ontwikkelt en maak vandaag nog gebruik van onze gratis sjablonen.

De volgende mijlpaal in AI: de complete serviceoplossing van Zendesk

Bedrijven die AI met succes toepassen hebben in de komende vijf jaar een groot voordeel ten…

Klantbeoordelingen: Zo krijg en gebruik je ze [+ templates]

De meeste van je klanten lezen recensies voordat ze besluiten om een product of dienst te kopen. Zo krijg je meer klantbeoordelingen die mensen overtuigen om te kopen.

Scorekaart voor klantenservice: Hoe maak je ze + gratis sjabloon

Met een scorekaart voor klantenservice kun je de prestaties van je supportteam verbeteren en het klantverloop verminderen. Leer hoe je er een kunt maken en wat je moet opnemen.

AI-agents: Een gids voor de toekomst van intelligente ondersteuning

AI-agents kunnen zelfs de meest geavanceerde klantproblemen begrijpen en oplossen. Ontdek hoe ze de klanttevredenheid kunnen verhogen, de efficiëntie van de service kunnen verbeteren en de omzet kunnen verhogen.

Workforce engagement management (WEM): Een essentiële guide

Ontdek de basisprincipes van workforce engagement management, zoals hoe je je supportactiviteiten kunt optimaliseren en hoe je supportmedewerkers hiervan kunt laten profiteren.

Kwaliteitsborging voor klantenservice: de ultieme guide

Verbeter je klantervaring met kwaliteitsborging voor klantenservice. Ontdek alles over het QA-proces in onze guide.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.