Artikel • 1 min read
Welkom Zendesk Explore
Door Andrew Forbes , Product marketing manager
Laatst gewijzigd 14 juli 2022
Realiseert u zich wel hoeveel waardevolle gegevens er worden gegenereerd door slechts een handvol klantenserviceaanvragen? Van deze gegevens kan uw bedrijf veel leren over waarom klanten contact met u opnemen om hulp te vragen. En belangrijker nog, wat uw bedrijf kan doen om de klantervaring te verbeteren.
Wij zijn van mening dat klantervaringen beter worden wanneer ze op gegevens zijn gebaseerd en dat elk bedrijf over gemakkelijk te gebruiken analysetools zou moeten beschikken om actie te ondernemen op de stortvloed aan service-interacties die klanten en bedrijfsactiviteiten genereren.
Daarom zijn wij blij de introductie van Zendesk Explore te kunnen aankondigen – analytics voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.
Met Zendesk Explore krijgt u direct toegang tot de klantanalyses die van belang zijn, en krijgt u dieper inzicht in uw klanten en de bijbehorende bedrijfsactiviteiten.
Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over Explore: