De benchmark van de Zendesk-klantenservice
Onderscheid je van de massa
Goede klantenservice zorgt voor tevreden klanten en tevreden klanten zorgen ervoor dat de zaken goed blijven gaan. Je kunt je klanten tevreden houden door vooruit te lopen op hun verwachtingen. Zendesk heeft een Data Science-team dat volledig gericht is op het helpen van Zendesk-klanten bij het identificeren van de patronen en inzichten die dit mogelijk maken.
Bekijk het onderzoekLaat je bedrijf voorop lopen
Met Zendesk Benchmark kunnen organisaties hun klantenservice meten tegen die van branchegenoten. Zie het als vriendelijke competitie. Het is niet slechts een enquête of advies van experts, het is de allerbeste data-index gebaseerd op echte interacties tussen klanten en klantenservice, afkomstig van 99.000 bedrijven die Zendesk gebruiken.
Gebaseerd op gegevens van:
6,2B
Tickets
2,1B
Klanten
1,6M
Agents
159
Landen
Zie hoe je ervoor staat
Het is eenvoudig: selecteer je branche en zie hoe je presteert ten opzichte van branchegenoten.
Ontdek wat de CX-trends voor 2024 zijn
Zendesk publiceert het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport. Dit jaar onthullen we tien strategische trends waarmee je de kracht van intelligente CX kunt ontgrendelen, gebaseerd op inzichten van 7.000 consumenten en bedrijven uit 20 landen.
Ontdek waarom 70% van de CX-leiders hun hele customer journey heroverweegt. Profiteer van de expertise van Zendesk en ontdek als eerste de trends van 2024 aan de hand van onze exclusieve inzichten.
Rapport downloadenLeer van ons onderzoek
Data zeggen weinig als je niet weet waar je naar moet kijken. We hebben een bibliotheek vol hulpbronnen over klantervaringen, die je kunt gebruiken om te onderzoeken wat je belangrijk vindt en om best practices te leren van 99.000 organisaties.
Onze deur staat altijd open
Maak deel uit van onze datagemeenschap, zodat je een betere klantervaring kunt bieden.