Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk en Atlassian

Goede klantervaringen worden mogelijk gemaakt door samenwerking. Onze samenwerking met Atlassian biedt kant-en-klare integraties met Jira, Trello, Statuspage en Opsgenie, waarmee je teams samen sneller de problemen van klanten op kunnen lossen.

Laat teams samenwerken

Met Zendesk voor Jira blijven support- en engineeringteams op één lijn, zonder dat ze hun workspace hoeven te verlaten. Escaleer eenvoudig problemen, geef realtime updates, bewerk ticketvelden en meer. Je kunt de software ook aanpassen aan je workflows en alleen synchroniseren wat je nodig hebt.

Synchroniseer tickets en projecttaken

Zendesk voor Trello verhoogt de productiviteit van je team met een gestroomlijnd werkproces. Supportmedewerkers kunnen tickets direct vanuit Zendesk toevoegen aan nieuwe of bestaande borden, lijsten en kaarten. Zo krijg je gemakkelijker inzicht in welke taken in Trello het eerst moeten worden aangepakt. Stuur je team automatisch statusupdates wanneer tickets zijn behandeld.

Geef je supportmedewerkers realtime updates van incidenten

Met Zendesk voor Statuspage kunnen je supportmedewerkers direct storingen zien die van invloed zijn op je klanten. Ga dieper in op service-incidenten en breng je klanten op de hoogte, en voeg statusupdates toe aan je Zendesk-helpcenter.

Zet supporttickets om in servicemeldingen

Zendesk voor Opsgenie escaleert service-incidenten direct naar de juiste teams. Wanneer klanten contact opnemen, kunnen supportmedewerkers een Opsgenie-melding aanmaken en tickets updaten.

Een partner waar je op kunt bouwen

Verbeter je interne support met Zendesk en Jira

OpenTable, een toonaangevende aanbieder van online reserveringen voor restaurants, had een intuïtieve en schaalbare helpdesk nodig om zijn medewerkers te ondersteunen. Ontdek hoe OpenTable gebruikmaakte van Zendesk Support en Jira om tickets moeiteloos door te geven aan de juiste teams, zodat ze snel konden worden opgelost.

Zorg dat je teams op één lijn zitten