CX Classroom :

Chatbot edition

Je bent ongetwijfeld goed op de hoogte over AI en bots. Deze zomer hopen we je kennis over AI en CX nog wat uit te breiden. De Zendesk CX Classroom-bot staat voor je klaar om al je vragen over AI en CX te beantwoorden. Of wil je onze leuke quiz spelen en de bot verslaan? Wees er dan snel bij, de eerste 300 inzendingen maken kans op een prijs!

Bekijk de video over AI tijdens onze CX Trends Talkshow. 

Leer nog meer met deze praktische handleidingen voor AI

module 1

module 2

module 3

CX voor uw bedrijf

Uw gids voor AI-chatbots

Ervaar intelligente CX

Alleen Zendesk AI is gebouwd op miljarden echte klantenservice-interacties. Het begrijpt de klantervaring, zodat u vanaf de eerste dag gepersonaliseerde ondersteuning krijgt tegen lagere kosten.

Sommige werken out-of-the-box, terwijl andere in opkomst zijn en waarschijnlijk binnenkort verbeterde mogelijkheden zullen hebben. Sommige opwindende nieuwe generatieve AI-mogelijkheden kunnen ook samen worden gebruikt om krachtigere klantervaringen op te bouwen.

In een tijd van torenhoge klantverwachtingen, personeelstekorten en economische onzekerheid, helpt AI klantenserviceteams om op te schalen en flexibel te blijven

Technologie achter de bot

In samenwerking met

Uw intelligente assistent van CX Classroom wordt mogelijk gemaakt door Zendesk-technologie, met zijn intelligente kern, en verder verbeterd door onze technologiepartner Ultimate. Ontdek hoe u uw Zendesk-workflows kunt automatiseren met het virtuele agentplatform van Ultimate, en snellere oplossingen en blijere klanten kunt bereiken tegen lagere kosten.