Vernieuw je werknemerservaring met Zendesk AI
Breid je IT- en HR-teams uit met AI en automatisering en biedt tegelijkertijd gesprekservaringen waarmee je werknemers blij zullen zijn
Wij hebben al het zware werk gedaan, zodat jij dat niet hoeft te doen
Meer aanvragen beheren zonder extra hoofdpijn of personeelskosten
We hebben miljoenen werknemersinteracties met IT- en HR-teams zoals die van jou geanalyseerd om bots te trainen, zodat jij dat niet hoeft te doen. Vanaf de eerste dag zullen Zendesk-bots de problemen van je werknemers onmiddellijk begrijpen en oplossen, zonder dat er ooit een mens aan te pas komt.
Je teams in staat stellen om problemen van werknemers sneller op te lossen
Voor complexere problemen verzamelt onze bot belangrijke informatie over je werknemer en geeft deze door aan je team om op te lossen. Bovendien kun je je personeel uitrusten met de juiste macro's om terug te communiceren naar de werknemer, allemaal vanuit hun centrale werkplek.
Optimaliseer je interne service om nog slimmer te werken
Classificeer, prioriteer en routeer problemen automatisch naar de juiste werknemer of team en maak gebruik van door AI gegenereerde inzichten om workflows te creëren die je interne service-activiteiten optimaliseren om je teams tijd te besparen.
Meer aanvragen beheren zonder extra hoofdpijn of personeelskosten
We hebben miljoenen werknemersinteracties met IT- en HR-teams zoals die van jou geanalyseerd om bots te trainen, zodat jij dat niet hoeft te doen. Vanaf de eerste dag zullen Zendesk-bots de problemen van je werknemers onmiddellijk begrijpen en oplossen, zonder dat er ooit een mens aan te pas komt.
Je teams in staat stellen om problemen van werknemers sneller op te lossen
Voor complexere problemen verzamelt onze bot belangrijke informatie over je werknemer en geeft deze door aan je team om op te lossen. Bovendien kun je je personeel uitrusten met de juiste macro's om terug te communiceren naar de werknemer, allemaal vanuit hun centrale werkplek.
Optimaliseer je interne service om nog slimmer te werken
Classificeer, prioriteer en routeer problemen automatisch naar de juiste werknemer of team en maak gebruik van door AI gegenereerde inzichten om workflows te creëren die je interne service-activiteiten optimaliseren om je teams tijd te besparen.